Msmaylyn’s Blog

Just another WordPress.com weblog

.: huh ada ke? :. November 10, 2008

Filed under: Hangen — msmaylyn @ 11:31 pm

Sudah banyak kali macam nih. Beria then tetiba tak bole. Mengapakah?? Kalau tak nak cakap la dari awal kan jangan la nk tergedik2 ty byk kali. I xde la nk emo sgt. Tp please la do some respect to others. Tuh pun kalau nak perhubungan nih berkekalan la kan. Kalau tak nak pun xpe. AKU TAK KESAH ok?

err…kamu paham x??

ps: Tah tahu ke tak si dia ini??

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

.: huh ada ke? :.

Filed under: Hangen — msmaylyn @ 11:31 pm

Sudah banyak kali macam nih. Beria then tetiba tak bole. Mengapakah?? Kalau tak nak cakap la dari awal kan jangan la nk tergedik2 ty byk kali. I xde la nk emo sgt. Tp please la do some respect to others. Tuh pun kalau nak perhubungan nih berkekalan la kan. Kalau tak nak pun xpe. AKU TAK KESAH ok?

err…kamu paham x??

ps: Tah tahu ke tak si dia ini??

 

2 Responses to “.: huh ada ke? :.”

  1. Elyn Says:

    ada apa ni!!! hihihi

  2. Annaster Says:

    u,
    ckp pasal apa kah ini dan siapakah ini yang mencari pasal ngan kamu?
    hik hik..
    hope it was not me..(tetiba emo jap)
    =p


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s